Teboil D-dagar till yrkestrafik representanter 20.-26.9.

Vammala

D-dagen vid Vammala D-automat, fredag 20.9. kl. 10–16. I evenemanget deltar Teboils distriktchefen Matti Roito, tillsammans med Finnconts, Vianors och Cargotecs representanter. D-automaten hittar du på Sahakatu 1, Vammala.

Paimio

D-dagen vid Paimio D-automat, tisdag 24.9. kl. 10–16. I evenemanget deltar Teboils distriktchefen Matti Roito, tillsammans med Cargotecs, Finnconts och Bridgestones representanter. D-automaten hittar du på Sauvontie, Paimio.

Nurmijärvi, Rajahovi

D-dagen vid Nurmijärvi D-automat, onsdag 25.9. kl. 10–16. I evenemanget deltar Teboils distriktchefen Pekka Vesa, tillsammans med Vianors, Finnconts, Scanias, Simeon Services och Cargotecs representanter. Nu kan du också tanka AdBlue-ureavattenlösning vid D-automaten. D-automaten hittar du på Yrityspuistontie 2, Rajamäki.

Naantali

D-dagen vid Naantali D-automat, torsdag 26.9. kl. 10–16. I evenemanget deltar Teboils distriktchefen Matti Roito, tillsammans med Vianors och Cargotecs representanter. D-automaten hittar du på Lisenssikatu 8-10, Naantali.

Välkommen!