[4.6.2020] Kilpailutus Teboilin digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä sekä sosiaalisen median tekemistä

Kilpailutus Teboilin digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä sekä  sosiaalisen median tekemistä

 

Työ tulee hinnoitella kiinteän kuukausifeen mukaan ja sen tulee sisältää seuraavat asiat ja kumppanin pitää pystyä sitoutumaan tarjoukseen

 

  • Tilanne esittely nykytilanteesta toimialalla (digitaallinen)
  • SEO & SEM strategia ja jalkauttaminen sekä molempien kuukausittainen ylläpito kumppanin toimesta
  • Referenssi esimerkkejä 1-3 kpl
  • Ennalta sovitun mediabudjetin allokointi ja kohdentaminen
  • Raportointi kerran kuussa

 

Sosiaalisen median sisällön suunnittelu ja tuottaminen sekä community management,

 

  • Kanavat Facebook & Instagram sekä mahdollisesti kampanjan omaisesti muut kanavat
  • Tone of voicen, kuvakerronnan tyylin ja tavoitteiden määrittely yhteistyön alkaessa yhdessä mainostoimiston kanssa
  • Aineistojen suunnittelu ja julkaisu. Vähintään 3 julkaisua per kanava viikossa
  • Keskustelun herättäminen & vuorovaikutus sekä tulleisiin asiakaspalautteisiin ja -kommentteihin vastaaminen Facebookissa ja Instagramissa
  • Kuvien ja kevyen videosisällön tuottaminen julkaisuihin. Nämä kaikki on sisällytettävä tarjoukseen
  • Noin puolet julkaisuista tulisi olla sellaisia, että sisältö on itse kuvattu Teboililla tai muualla, lisäksi pitää käyttää Teboilin visuaalista ilmettä hyväksi. Kuvapankkikuvien käyttö ei ole vaihtoehto
  • Ennalta sovitun mediabudjetin allokointi ja kohdentaminen tehtäville julkaisuille. Mediabudjetti lasketaan erikseen yhdessä
  • Pääsääntöinen palveluaika arkisin 9-17
  • Raportointi kerran kuussa

 

Tavoitteena on jalostaa Teboilille oma, tunnistettava tyyli, jolla erottautuu toimialan muista toimijoista ja joka tukee Teboilin uutta brändi ilmettä

 

Lisätietoa kilpailutuksesta antaa Toni Flyckt. Tiedustelut pyydetään lähettämään sähköpostitse osoitteisiin retail.tenders@teboil.fi ja toni.flyckt@teboil.fi

 

Tarjoukset tulee jättää viimeistään 3.7.2020.