Päivystyspalvelu oman asiakaspalvelun tueksi. Tarjoukset 3.10.2025 mennessä.
Teboil kilpailuttaa asiakaspalvelun päivystystoiminnon, joka vastaa nimetyistä palveluista, pääasiassa Teboilin normaalien palveluaikojen ulkopuolella. Lisäksi toimittaja tukee toiminnallaan Teboilin puhelinmyyntiä ruuhkahuippujen ja poikkeustilanteiden aikana.
Palveluntarjoajan päävastuualueet:
· tankkausasemilta vastaanotettavat asiakkaiden ja sidosryhmien vikailmoitukset, tankkausreklamaatiot ja kuittipyynnöt*
· korttien kuoletuspalvelu*
· yritysasiakkaiden hätätoimituspalvelu*
· tilausten vastaanotto ja tallennus**
Teboilin asiakaspalvelun palveluaikojen ulkopuolella. *Ruuhkahuippujen tasaus ja poikkeustilanteet Teboilin palveluaikoina.
Palveluntarjoajan tulee pystyä noudattamaan henkilötieojatietosuojalainsäädännön mukaisia tietosuojaperiaatteita henkilötietojen käsittelyssä, sekä korttimaksuihin liittyvää PCI DSS -standardia.
Palveluntarjoaja voi halutessaan jättää tarjouksen, joka koskee vain tiettyä osa-aluetta yllä mainitussa palvelukokonaisuudessa.
Lisätiedot ja tarjouspyyntömateriaali ovat pyydettäessä saatavissa ilmoittautumalla osoitteeseen bsutender@teboil.fi 3.10.2025 mennessä.
Petri Auvinen
Director of Corporate Sales and Digital Transformation